close

 

The only time I feel good falling
唯一一次感到痛快的墮落
Is when I’m falling fast and hard for you
是徹徹底底為你傾倒的墮落
The last two digits when I’m calling
你電話號碼的後兩位
Fade away but somehow I’ll get through
我記不得了 但也無所謂了

The only time I feel good sinking
唯一一次感到舒暢的淪陷
Is when I’m sinking fast and deep for you
是深深刻刻為你傾倒的淪陷
You caught me as I was winking
我眼角泛淚被你看見
Now I think my winking days are through
現在我想我不會再為你流淚

Could it be another change
這是一個轉捩點嗎
To come and rearrange?
一切會改變嗎
Why can’t you just feel that way I do?
你就是無法與我心有靈犀

You can’t love no one, you can’t love something
你無法愛人 無法愛上任何事物
You can’t love nothing, you can’t love anything
你無法愛人 無法愛上任何事物
Till you can love yourself, till you can love yourself
除非你先喜歡你自己
You can love yourself
你必須先喜歡你自己

The only time I feel good falling
唯一一次感到痛快的墮落
Is when I’m falling fast and hard for you
是徹徹底底為你傾倒的墮落
The last two digits when I’m calling
你電話號碼的後兩位
Fade away but somehow I’ll get through
我記不得了 但也無所謂了

The only time I feel good sinking
唯一一次感到舒暢的淪陷
Is when I’m sinking fast and deep for you
是深深刻刻為你傾倒的淪陷
You caught me as I was winking
我眼角泛淚被你看見
Now I think my winking days are through
現在我想我不會再為你流淚

Could it be another change
這是一個轉捩點嗎
To come and rearrange?
一切會改變嗎
Why can’t you just feel that way I do?
你就是無法與我心有靈犀

arrow
arrow
    文章標籤
    movie OST lryics
    全站熱搜

    Chris 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()