close

總有一天,我的痛苦
Someday my pain
總有一天,我的痛苦
Someday my pain
會回饋在你身上
Will mark you
利用你的歉疚
Harness your blame
利用你的歉疚
Harness your blame
然後毅然走過
And walk through
狼群在你身邊
With the wild wolves around you
早晨來臨時,我會呼喚你
In the morning, I'll call you
一直傳遞過去
Send it farther on
慰藉我的作為
Solace my game
慰藉我的作為
Solace my game
來讓你閃耀
It stars you
搖擺你的重錘
Swing wide your crane
搖擺你的重錘
Swing wide your crane
然後輾過我
And run me through
這則故事就在你身上
And the story's all over you
早晨來臨時,我會呼喚你
In the morning, I'll call you
當你的眼繪滿爵士憂鬱時
難道找不到一點線索?
Can't you find a clue when your eyes are all painted Sinatra blue
心中那塊缺口的線索
What might have been lost
心中那塊缺口的線索
What might have been lost
別煩我
Don't bother me
心中那塊缺口的線索
What might have been lost
別煩我
Don't bother me
心中那塊缺口的線索
What might have been lost
別煩我
Don't bother me
心中那塊缺口的線索
What might have been lost
別煩我
Don't bother me
心中那塊缺口的線索
What might have been lost
別煩我
Don't bother me
心中那塊缺口的線索
What might have been lost
心中那塊缺口的線索
What might have been lost
心中那塊缺口的線索
What might have been lost
別煩我
心中那塊缺口的線索
What might have been lost
別煩我
心中那塊缺口的線索
What might have been lost
別煩我
Don't bother me
心中那塊缺口的線索
What might have been lost
心中那塊缺口的線索
What might have been lost
總有一天,我的痛苦
Someday my pain
總有一天,我的痛苦
Someday my pain

 

arrow
arrow
    文章標籤
    movie OST lryics Bon iver
    全站熱搜

    Chris 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()