Just a perfect day 真是個美好的一天
Drink Sangria in the park 在公園喝著珊格麗亞調酒
And then later 然後等會兒
When it gets dark, we go home 天色變暗的時候,我們就回家

Just a perfect day 真是個美好的一天
Feed animals in the zoo 在動物園餵動物
Then later 然後等會兒
A movie, too, and then home 再看場電影,然後回家

Oh, it’s such a perfect day 喔,這真是個美好的一天
I’m glad I spend it with you 我很開心與你一起度過
Oh, such a perfect day 喔,這真是個美好的一天
You just keep me hanging on 你讓我又撐了過來
You just keep me hanging on 你讓我又撐了過來

Just a perfect day 真是個美好的一天
Problems all left alone 把所有的問題丟到一邊
Weekenders on our own 我們自己過著週末
It’s such fun 真是非常好玩

Just a perfect day 真是個美好的一天
You made me forget myself 你讓我忘了我自己
I thought I was 我以為我是
Someone else, someone good 其他人,一個好人

Oh, it’s such a perfect day 喔,這真是個美好的一天
I’m glad I spend it with you 我很開心與你一起度過
Oh, such a perfect day 喔,這真是個美好的一天
You just keep me hanging on 你讓我又撐了過來
You just keep me hanging on 你讓我又撐了過來

You’re going to reap just what you sow 你做了什麼事就回得到什麼後果
You’re going to reap just what you sow 你做了什麼事就回得到什麼後果
You’re going to reap just what you sow 你做了什麼事就回得到什麼後果
You’re going to reap just what you sow 你做了什麼事就回得到什麼後果

arrow
arrow

    Chris 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()